|
BMW K75 special Mooie unieke fiets, die ook gewoon goed rijdt en
betrouwbaar is. Frame, blok en kenteken matchen. Frame is aangepast: ingekort en
aan de achterkant
opgehoogd, gestript van overbodige delen, nieuwe bevestiginspunten
toegevoegd. Tank is aangepast. Voorvork van
de eerste K-serie gemonteerd met aangepast en
verlaagd spatbordje. Kuipje: Moto Guzzi Monza.
Nieuwe remleidingen: PTFE (Teflon) kern, RVS mantel,
buitenmantel zwart
Old stock nieuwe ranke spiegels. Zadel op
basis van 1979 R100RS-kader, met polyester ingevuld, aluminium bodemplaat,
professioneel bekleed. Smalle high performance accu
van
Odyssey: hoge vibratiebestendigheid, lange levensduur. Koelvloeistof reservoir
(Mitsubishi) onder kontje
geplaatst. Contactslot en 12V voeding ingepast in bovenste
kroonplaat. Kogeltje voor bevestiging van de Garmin. Unieke verlichting voor en achter.
Achterspatbord ingepast voor het praktische. Het is mooier zonder
uiteraard. Eenvoudig en snel te verwijderen (2 boutjes). Uitlaat van
JRC engineering uit de VS:
dikwandig, verder open maar er is een db-killer in geplaatst. Rauw driecilinder
geluid met gorgel. Electra: originele componenten en
kabelboom zoveel mogelijk hergebruikt, beetje gemodificeerd,
betrouwbaar gebleven, alle cockpifunctionaliteiten
werken als origineel. Klassieke Magura vol-aluminium clip-ons.
|
|
de basis
|
frame onder handen
|
zo iets?
|
blok, bak, cardan: alles netjes zwart
|
|
in de grondverf
|
|
|
eerste keer buiten
|
biezen, bekleding
|
|
|
|